Vegetarisch Slank

Gezond afvallen én al je voedingsstoffen binnenkrijgen, terwijl je volledig vegetarisch eet

Het door onze diëtisten samengestelde 5-weekse programma ‘Vegetarisch Slank maakt het mogelijk.

Dit kun je verwachten:

  • 5 vegetarische weekmenu’s 
  • 90+ makkelijke en lekkere recepten
  • Handige boodschappenlijsten
  • Eenvoudig afvallen, zonder hongergevoel
  • Begeleiding van gediplomeerde coaches

Nu voor maar 47,-

Niet goed, geld terug-garantie

Meer dan 45.000 fans kiezen voor de gezonde recepten van PuurFiguur

PuurFiguur is bekend van:

Geen vlees & vis eten en toch gezond afvallen?  

Ben je vegetariër, wil je minder vlees en vis eten of wil je eens kijken hoe het voor je is om vegetarisch te eten, maar wil je daarnaast ook afvallen? Dan kan dit een uitdaging zijn.

Veel mensen die vegetarisch gaan eten, halen het stuk vlees of vis uit hun maaltijd en vervangen dit niet op de juiste manier. Hierdoor val je wellicht wel af, maar niet op een gezonde manier. Je bouwt dan namelijk een groot tekort aan voedingsstoffen op.

Weinig energie, broze nagels, haaruitval en een slechte algehele gezondheid kunnen hier het gevolg van zijn. Daarbij werkt een tekort aan voedingsstoffen het afslankproces tegen.

Met Vegetarisch Slank willen wij laten zien dat het ook anders kan.

“Het percentage mensen dat (af en toe) vegetarisch eet neemt behoorlijk toe. Helaas zien we ook dat veel mensen niet weten waar ze moeten beginnen als ze vegetarisch gaan eten of na verloop van tijd tekorten opbouwen, doordat ze vlees en vis niet op de juiste manier vervangen."

Amanda Lak-Schaak - Diëtiste

Met de door onze diëtisten samengestelde vegetarische menu’s krijg je wél voldoende voedingsstoffen binnen en vervang je vlees en vis op de juiste manier, zodat je geen tekorten oploopt en succesvol afvalt.

De gevarieerde maaltijden uit Vegetarisch Slank zijn smaakvol en zorgen ervoor dat je je lichaam alles geeft wat het nodig heeft tijdens het afvallen. En dat merk je aan je energieniveau (dat zal stijgen) en je gewicht (dat zal dalen).

Je hoeft zelf niet meer na te denken over wat je op tafel zet of welke boodschappen je moet halen. Dat hebben wij allemaal al voor je gedaan. Je hoeft enkel nog de lekkere recepten uit de 5 weekmenu’s te maken om van de voordelen te genieten.

Met Vegetarisch Slank...

  • Verlies je gewicht zonder hongergevoel te ervaren
  • Vervang je vlees en vis op de juiste manier, waardoor je je lichaam alles geeft wat het nodig heeft
  • Verbeter je je gezondheid en verhoog je je energieniveau
  • Maak je de wereld een klein beetje mooier door (af en toe) vegetarisch te eten
  • Leer je hoe een volwaardig vegetarisch eetpatroon eruitziet

"Het is belangrijk om voldoende te variëren als je vegetarisch eet, om zo genoeg voedingsstoffen binnen te krijgen. We zien dat veel mensen dit lastig vinden. Daarom hebben we de weekmenu's uit Vegetarisch Slank zo ontwikkeld dat je gevarieerde maaltijden eet met de juiste voedingswaarden. Zo val jij op een verantwoorde en succesvolle manier af.”

Ilse de Groot - Voedingsdeskundige

Start met vegetarisch eten en ervaar de voordelen

Uit onderzoek van de Universiteit van Southern California blijkt dat een gezond vegetarisch eetpatroon bijdraagt aan een gezond en vitaal leven [bron 1,2]. Door de juiste voeding te eten kun je bijvoorbeeld het risico op diabetes met wel 53% verlagen [bron 3]. De juiste voedingsstoffen zorgen dus voor een langer leven in goede gezondheid.

Door de voedingsstoffen die je binnenkrijgt met de koolhydraatbeperkte menu’s uit dit plan, zul je al snel de voordelen van een gezond vegetarisch eetpatroon zien en voelen.

Je zult ervaren dat:

  • Je de hele dag vol energie zit
  • Je in de spiegel een stralende versie van jezelf ziet
  • Je kleding losser gaat zitten
  • Je gewicht afneemt
  • Je minder vaak ziek bent 
  • Je makkelijker beweegt en je conditie verbetert

Ongezond vegetarisch eetpatroon

  • Te weinig eiwitten
  • Te weinig variatie
  • Te weinig vitamine B12
  • Te weinig ijzer 
  • Saai eten
  • Zorgt voor een continu hongergevoel
  • Creëert een laag energieniveau

De menu's uit Vegetarisch Slank

  • Rijk aan eiwitten, vezels, vitamines en mineralen
  • Gevarieerde recepten
  • Koolhydraatbeperkt
  • Voldoende vitamine B12
  • Voldoende ijzer
  • Alle recepten zijn glutenvrij
  • Samengesteld door onze diëtisten
  • Ingrediënten zijn bij iedere grote supermarkt verkrijgbaar
  • Makkelijke recepten
  • Geen hongergevoel 
  • Verhoogt je energieniveau

Met Vegetarisch Slank geniet je van lekker vegetarisch eten, terwijl je je gezondheid verbetert en gewicht verliest. Het plan bevat smaakvolle en gevarieerde recepten waarmee je zowel je lichaam als je geest een plezier doet.

Iedereen kan de recepten uit Vegetarisch Slank maken, ook als je niet zo handig bent in de keuken. Daarnaast hoeft een gezond vegetarisch eetpatroon niet veel tijd te kosten. Vegetarisch Slank bevat veel snelle recepten.

Wat houdt Vegetarisch Slank in?

Ervaar de kracht van vegetarisch eten op een leuke manier. Vegetarisch Slank is geen hongerdieet. Het is een nieuwe manier van eten waarbij je niet minder, maar anders eet – en daarom geen hongergevoel zult hebben.

De koolhydraatbeperkte menu’s uit Vegetarisch Slank zijn met veel kennis en zorg samengesteld door ons team van diëtisten en voedingsdeskundigen. De gerechten zijn rijk aan essentiële voedingsstoffen die ervoor zorgen dat jij verantwoord en prettig afvalt zonder tekorten op te lopen.

Met dit plan heb je alles in huis om ook na deze 5 weken je gezonde vegetarische levensstijl voort te zetten, zodat je niet alleen slank wordt, maar ook slank blijft

Om je daarbij te helpen krijg je het volgende van ons:

  • Uitleg hoe je zelf een gezond en volwaardig vegetarisch eetpatroon samenstelt
  • Uitleg hoe je vlees en vis op een gezonde manier kunt vervangen
  • Een lijst met bronnen van essentiële voedingsstoffen
  • Een checklist om zelf een gezonde kant-en-klare vleesvervanger uit te kiezen

Zo werkt Vegetarisch Slank voor jou

1. Lekkere, makkelijke recepten

Het is voor iedereen mogelijk om de gevarieerde weekmenu's uit Vegetarisch Slank te volgen.

De smaakvolle recepten zijn makkelijk om te maken, wat maakt dat het voor iedereen haalbaar is om gezond (en lekker) te eten en gewicht te verliezen met de menu's uit het plan.

2. Je hoeft zelf niets meer uit te zoeken

Onze diëtisten en voedingsdeskundigen hebben al het denkwerk al voor je gedaan. Jij hoeft enkel nog de menu's te volgen om direct af te vallen én alle nutriënten binnen te krijgen die je lichaam nodig heeft.

Je hoeft dus niet meer na te denken over wat je op tafel zet, of je wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt en welke boodschappen je moet doen.

3. Geen voedselverspilling

De recepten en ingrediënten zijn zo op elkaar afgestemd dat je zo min mogelijk voedsel verspilt. Dat is goed voor je portemonnee én het milieu.

Gebruik je op maandag bijvoorbeeld een halve avocado? Dan komt de andere helft diezelfde of de volgende dag in een ander recept terug.

4. Geen hongergevoel

De 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes van ieder dagmenu zijn zo samengesteld dat je geen honger zult ervaren.

Je valt dus wél af, maar hoeft niet te strijden tegen hongergevoelens. Het is namelijk echt niet nodig om honger te lijden om gewicht te verliezen. Afvallen is een kwestie van de juiste voeding eten – dat je met dit plan zult doen.

5. Je staat er niet alleen voor

Je kunt Vegetarisch Slank op eigen houtje volgen, aangezien het een makkelijk te volgen plan is. Maar als je graag wat hulp en motivatie wilt krijgen, dan staat ons team voor je klaar.

Je kunt je aanmelden voor de besloten supportgroep waar je andere deelnemers van het plan ontmoet én krijgt gratis en onbeperkt toegang tot onze deskundige coaches (ook per e-mail). Je staat er niet alleen voor; we doen het samen!

Laat ons je helpen om op een gezonde manier af te vallen zonder vlees en vis te eten.

Wij zijn ervan overtuigd dat Vegetarisch Slank jou gaat helpen aan een slank en gezond lichaam zonder ongewenst lichaamsvet.

Daarom geven wij een 100% niet goed, geld terug-garantie van 2 maanden. Wij staan achter deze methode, en met de lange garantieperiode nemen wij met alle liefde het risico weg bij jou – zodat je met een comfortabel gevoel kunt starten.

Gemiddelde voedingswaarden van de menu’s

  • Vitamine B1: 1,4 mg (127% ADH)
  • Vitamine B12: 3,36 mcg (120% ADH)
  • Vitamine C: 240,5 mg (320% ADH)
  • IJzer: 16,5 mg (147% ADH)
  • Magnesium: 473,5 mg (146% ADH)

Eerdere successen met PuurFiguur

"Ik zeg het eerlijk: zonder PuurFiguur had ik het nooit gehaald. Ik voelde me niet goed. Ik was kortademig, was altijd moe en woog 144 kilo. Ik startte met een plan van PuurFiguur en ben in totaal 54 kilo afgevallen. Ik zit nu vol energie. Ik heb mijn haar laten doen in Zweden en zelfs mijn karakter is veranderd. Eigenlijk is mijn hele leven er op een positieve manier anders uit gaan zien. Dit wens ik een ieder ander ook!"

Franky

"Ik ben 15 kilo afgevallen in 6 maanden tijd. Daarnaast merk ik ook verbeteringen op andere vlakken. Voorheen had ik bijvoorbeeld veel vaker hoofdpijn. En ik had ook last van maagzuur en slaapproblemen. Alle drie de klachten zijn sterk verminderd en de last van maagzuur is helemaal weggegaan. Momenteel ervaar ik veel meer energie en voel ik me ook veel vrouwelijker."

Veronique

Een vegetarisch plan voor iedereen

Met dit plan is het voor iedereen mogelijk om af te vallen, meer energie te krijgen en een optimale gezondheid te creëren zonder vlees of vis te eten.

Onze diëtisten stelden met veel kennis en passie de 5 weekmenu’s samen. Je hoeft alleen nog maar de boodschappen in huis te halen en de heerlijke gerechten te bereiden. En zelfs dat is niet moeilijk. Iedereen kan het, je hoeft geen topchef te zijn.

Met Vegetarisch Slank verlies je gewicht en profiteer je van de vele gezondheidsvoordelen van vegetarisch eten, zonder dat dit je veel tijd of moeite zal kosten.

"Ik heb alle smaken uitgeprobeerd en vind bijna alles lekker. De kilo’s vliegen eraf en ik heb er zo’n lol in. Samen koken met mijn man en het praktische van de boodschappenlijstjes motiveert ontzettend om het te blijven volgen. Ik ben al 11 kilo afgevallen!"

Ellis

In Vegetarisch Slank ontdek je…

  • 5 vegetarische weekmenu’s
  • Hoe je voldoende eiwitten binnenkrijgt als vegetariër
  • Zuivelvrije alternatieven bij elk recept met zuivel
  • Sesam-linzenburger met Indonesische salade (blz. 156)
  • Hoe je op een gezonde manier afvalt zonder vlees en vis
  • Meer dan 90 vegetarische recepten
  • Voedingswaarden bij elk recept
  • Checklist om een gezonde kant-en-klare vleesvervanger te kiezen
  • Hoe je zelf een gezonde vegetarische maaltijd samenstelt
  • Pesto-quiche met rucola en tomaten (blz. 177) 
  • Hoe je voedingsstoftekorten voorkomt als vegetariër
  • Antwoord op 13 veelgestelde vragen over vegetarisch eten
  • Hoe je eieren kunt vervangen (als je dat zou willen)
  • Bonus #1: e-boek met 15 feestelijke recepten
  • Bonus #2: 8 coaching e-mails voor extra motivatie (incl. 6 bonusrecepten)

"Toen ik begon gaf de weegschaal 3 cijfers voor de komma aan: 103,3 kilo. Ik besloot om mij 100% aan de weekmenu’s te houden. Mijn eerste doel was om 75 kilo te wegen. Toen ik dit na een aantal maanden behaalde, besloot ik dat ik nog prima door kon gaan. Nu, na 10 maanden, weeg ik al een tijdje 65 kilo en blijf ik ook stabiel."

Cindy

Meld je aan en probeer het zonder risico

Wij zijn overtuigd van de kracht van Vegetarisch Slank. Daarom kun jij het zonder risico proberen. Op het plan zit een 100% niet goed, geld terug-garantie van 60 dagen. Probeer het uit en ervaar zelf hoe je je iedere week een stukje beter voelt.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met Vegetarisch Slank, stuur ons dan een e-mail op info@puurfiguur.nl met als onderwerp “Vegetarisch Slank geld retour graag”. Wij storten het volledige aankoopbedrag binnen één werkdag terug, zonder je te verplichten om een reden op te geven.

Met deze soepele garantievoorwaarde heb je 60 dagen bedenktijd – in alle denkbare situaties.

Als je met Vegetarisch Slank wilt beginnen, klik dan op de onderstaande knop om het plan te bestellen.

Direct na je bestelling ontvang je alvast de eerste 3 dagmenu's als PDF in je mailbox, zodat je direct kunt starten terwijl wij het fysieke boek naar je opsturen.

Na je bestelling is je e-mailadres bij ons bekend. Zo kun je direct mailen met een coach als je vragen hebt tijdens het volgen van het Vegetarisch Slank plan.

Start met Vegetarisch Slank

Wat krijg je allemaal bij Vegetarisch Slank?

  • Fysiek hardcover boek van 232 pagina's t.w.v. € 47
  • Ondersteuning van gediplomeerde coaches t.w.v. € 60
  • Toegang tot besloten supportgroep t.w.v. € 19
  • Bonus #1: E-boek met 15 feestelijke recepten t.w.v. € 15
  • Bonus #2: De 8 Coaching Modules per e-mail t.w.v. € 23
  • Gratis verzending van hardcover boek t.w.v. € 3,95

Totale waarde 167,95

Normaal € 67,-
Nu slechts 47,-

(inclusief alle bonussen en begeleiding)

Dit is geen abonnement. Het is een
eenmalige betaling en je kunt gebruikmaken van de begeleiding totdat je op je streefgewicht bent.

     Niet goed, geld terug-garantie

"Ik was ongelooflijk verbaasd dat ik na 4 weken al zoveel was afgevallen. De vetverbranding ging al snel aan en ik voelde me mentaal ook steeds sterker worden. Mijn energie werd ook al gauw veel hoger. Daarnaast vind ik het eten lekker en zijn de plannen gemakkelijk te volgen. Ik ben al 13 kilo afgevallen. Ik woog 90 kilo en binnen 1,5 maand woog ik 77 kilo. Ik sta nu ook weer op het podium en ik ben trots op wat ik heb behaald."

Koen

Click to add text or drag and drop element from right hand panel

*Disclaimer: Puur Figuur BV heeft zijn uiterste best gedaan om dit product zo correct en duidelijk mogelijk te verwoorden en over te brengen. Toch geven wij geen garanties voor de inhoud of juistheid. PuurFiguur geeft geen medisch advies en wij adviseren je om bij twijfel, medicijngebruik of gezondheidsklachten altijd contact op te nemen met je huisarts. Resultaten van Vegetarisch Slank verschillen per individu.

Bronnen:
[1] Longo, V. (2019). Het langlevendieet hoe je met gezond eten langer kunt leven. Nieuwezijds B.V., Amsterdam.
[2] Diehr, P., et al. (2007). The effect of different public health interventions on longevity,morbidity, and years of healthy life. BMC Public Health, 7(1), 52.
[3] Chiu, T., et al. (2018). Vegetarian diet, change in dietary patterns, and Diabetes risk: a prospective study. Nutrition & Diabetes, 8(1), 12.

More...